alodoctor

بوتاکس و میگرن چه رابطه دارند؟

درمان میگرن با بوتاکس

از راههای درمان میگرن با تزریق بوتاکس چه می دانید

اکثر ما می دانیم که میگن بیماری ناتوان کننده ای است که نشانه هایی همچون سردردهای شدید استفراغ و حالت تهوع دارد

عده زیادی از افراد که برای از بین بردن چین و چروک های صورت به خود اقدام به تزریق بوتاکس کرده بودند بعد از اینت ضریح متوجه شدند که بیماری می گیرند آنها به طور عجیبی بهبود پیدا کرده است.

اگر بخواهیم ساده تر بیان کنیم افرادی که برای از بین بردن چین و چروک های صورت خود دست به اقداماتی زدند و به تزریق بوتاکس روی آوردند این رو متوجه شده که بعد از این تزریق میگرن و سردرد آنها بهبود  یافته است.

 

حال به تعریف بوتاکس می پردازیم:

بوتاکس شکل تغییر یافته سم باکتری کلستریدیوم بوتولینوم است. این باکتری به طور معمول، باعث مسمومیت غذایی میشود، اما با تغییر ساختمان این سم، دارویی به نام بوتاکس به دست آمده است که فواید دارویی متعدد و روزافزونی دارد. بوتاکس در واقع اسم تجاری این دارو است که توسط شرکت آلرگان آمریکا ساخته میشود . در سایر کشورها این دارو به اسامی دیگری تولید می شود که معتبرترین آنها در ایران نیز موجود است. تزریق بوتاکس به تنهایی معمولاً در درمان چروکهای خفیف تا متوسط تاثیر دارد و بوتاکس پیشانی برای افرادی که دارای خطوط عمیق ترند، اغلب ترکیبی بوده تا نتایج درمانی بهتری حاصل شود. همچنین برای تناسب اندام بعد از زایمان کاربرد فراوانی دارد.

نتیجه گیری کلی این متن را می توان بر این اساس پای نمود که تزریق بوتاکس یکی از راه‌های درمان میگرن  و سردرد می باشد

که در این رابطه دانشمندان و محققان زیادی آزمایش های زیادی انجام داده اند که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا نیز می باشد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی