alodoctor

علت افزایش سکته مغزی در جوانان چیست؟

 Image result for ‫سکته مغزی‬‎

 

انتظار می رود سکته های مغزی در افراد مسن دیده شود و اغلب نیز چنین است. در عروق مغزی سالمندان به دلیل بیماری های عروقی، دیابت و پرفشاری خون، لخته ایجاد می شود و سکته مغزی اتفاق می افتد. اما سکته همیشه مختص افراد مسن نیست، بلکه در جوانان نیز رخ می دهد. به خصوص اگر بیمار کمتر از 40 سال سن داشته باشد، باعث تعجب همگان خواهد شد. اما سوال این است چرا جوانان سکته مغزی می کنند؟

 

تحقیقات جدید در کشور ثابت کرده است که استرس روی متابولیسم بدن اثر تخریبی دارد و مهم ترین عامل سکته مغزی در جوانان است.

ثابت شده است که استرس می تواند بر روی دیواره رگ ها اثر مخربی بر جای بگذارد و باعث بیماری تصلب شرایین و ایجاد سکته های مغزی شود.


درمان زگیل تناسلی

شکل انتقال زگیل تناسلی:

این ویروس در بخاطر لمس کردن پوست یا مخاط فرد بیمار به فرد سالم منتقل می شود و به آسانی از فردی به فرد دیگر منتقل میشود به صورتی که بعد از تماس جنسی با فرد بیمار این ویروس انتقال می یابد کودکانی که مادرانشان به این ویروس دچار باشند ممکن است حین زایمان ، آن را از مادر خود دریافت کنند

Image result for ‫قهر زن با شوهر‬‎


10 راه درمان اسهال

 

اسهال و درمان آن

 

اسهال یعنی مدفوع آبکی و شل که پی در پی دفع می شود. اسهال چیزی است که خیلی از افراد آنرا تجربه می کنند. اسهال اکثر اوقات باعث مراجعه بیشتر به دستشویی و حجم بیشتر مدفوع کردن، می باشد. در اکثر موارد نشانه ها و علایم اسهال چندین روز طول کشیده و افراد را آزار می دهد. در مواردیکه اسهال بیش از یک هفته طول بکشد، می تواند نشانه بیماری جدی و مهمی باشد. این بیماریها می تواند شامل، بیماری التهاب روده و در موارد کم خطرتر سندرم روده تحریک پذیر باشد.

Image result for ‫اسهال‬‎


همه آنچه که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید.

Image result for ‫لیزر موهای زائد‬‎


در مدتی که از معرفی لیزرها برای درمان موهای زائد گذشته است ثابت شده برای درمان نواحی وسیع پوشیده از مو هیچ روشی بهتر از لیزر نیست. باید توجه داشت بعضی متخصصان معتقدند به جای حذف موهای زائد بهتر است اصطلاح کاهش موهای زائد را به کار برد. 

رژیم لاغری و کلیات آن

آیا می‎خواهید سلامت قلبتان را تامین کرده و همزمان وزن هم کم کنید؟

این امر با چند تغییر ساده در رژیم غذایی شما امکان پذیر خواهد بود. در این مطلب، 8 نکته ارائه می شود که توسط متخصصین قلب و عروق تدوین شده‎ اند.

 

Image result for tummy tuck vs exercise


عنوان دومین مطلب آزمایشی من

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.