alodoctor

خواص شگفت انگیز خاکشیر در طب سنتی

شربت خاکشیر یکی از خوراکی هایی است که از گذشته تاکنون در طب سنتی به عنوان یک نوشیدنی با طبع سرد مطرح بوده و می تواند در فصل گرما به پیشگیری از گرمازدگی کمک کند.

کاربردهای خاکشیر در طب سنتی
خاکشیر گیاهی است که به صورت خودرو در باغ ها و صحراها می روید و دارای برگ هایی با بریدگی زیاد و گل های زرد روشن از تیره شب بو می باشد.

اگزمای کودک شما درمان پذیر است

آرامش را به کودکتان باز گردانیددرماتیک آتوپیک نوزادان، که بعضا درماتیک آتوپیک، اگزمای آتوپیک و یا اگزمای کودک نیز نامیده می شود، یک مشکل عمده در بیماری های پوستی کودکان محسوب می شود که حدود 10 الی 20 درصد جمعیت شیرخواران و کودکان را درگیر می کند. کودکانی که دارای چنین مشکلی هستند از درماتیت (التهاب پوستی) به علت وجود آلرژی و یا هرگونه حساسیت های پوستی رنج می برند. این بیماری پوستی در کودکان کمتر از پنج سال بیشتر دیده می شود. علائم تیپیک و خاص این بیماری پوستی شامل قرمزی، راش های خارش دار، پوسته پوسته شونده و خشکی پوست می باشد.

اسلیو معده چیست و چه تفاوتی با بای‌ پس دارد؟


اسلیو معده چیست و چه تفاوتی با بای‌پس دارد؟
فرارو- امروزه روش‌های جراحی برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام بسیار پرکاربرد است. یکی از روش‌های جراحی عمل بای پس معده است که ویژگی‌ها، مزایا و عوارض آن را بطور کامل بررسی کردیم.
روش دیگر جراحی برای کاهش وزن عمل اسلیو معده است که در این مقاله به شرح آن خواهیم پرداخت. چه تفاوت و شباهت‌هایی بین عمل اسلیو و بای پس وجود دارد؟ عوارض هرکدام چیست و چه خصوصیاتی دارند؟ تمام این‌ها سوالاتی هستند که در این مقاله به آن‌ها پاسخ داده خواهد شد.